bLeedCry adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 Okey Turnuvası yapsak ya:)
38
●828
- 05-04-2008, 18:35:47Üyeliği durdurulduusta bu gece senle tavla oynarmıyız play6 5 den rahat olur
- 05-04-2008, 18:54:16Üyeliği durduruldutamam abi gece ulaşırım ben sana uykuya dalmazsam
- 05-04-2008, 18:59:24link karşılığı okey oynamalar başlar artık
olursa güzel olur ama okey.
- 05-04-2008, 23:12:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.gamegarden.net
de oynicaksak bende varim okey de cok iyimdir hep yenerim
olursa güzel olur ama okey.
çevirelim bi kaç el