• 06-04-2008, 00:14:31
    #28
    Üyeliği durduruldu
    İhale bende oynarım şahsen okeyde olur
  • 06-04-2008, 00:14:33
    #29
    Mynet : Ustalar Kategorisi - Ada Vapuru Masa 7 Cyberdeath..

    Gelecekler Kullanıcı isimlerini yazarsa ( Mynet ) davet edeceğim , korumalıya aldım..
  • 06-04-2008, 00:18:35
    #30
    Üyeliği durduruldu
    ben varım hangisi için olursa farketmez
  • 06-04-2008, 00:21:37
    #31
    Misafir
    bu mynette çoklu oyun oynamak paralı mı
    ben ilk defa mynet2ten oyun oynuycamda şaşırdım bi an
    yok mu bunun beleşi
  • 06-04-2008, 00:22:18
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gamegarden.net de okey oyniyak mynet sevmiyorum
  • 06-04-2008, 00:22:22
    #33
    Yok , ücretsiz..
  • 06-04-2008, 00:26:45
    #34
    gelirim ama uykudan geberiyorum yarıda bırakmak istemem sizi, iyi oyunlar..
  • 06-04-2008, 00:27:29
    #35
    Misafir
    edit: ihaleci varsa ben her zaman varım..

    gerçi sabaha 4lüyü tamamlarık bu gidişle
  • 06-04-2008, 00:28:18
    #36
    Sizden gelecek yok (:
    Ben başladım , iyi geceler