Konu
R10 Okey Turnuvası yapsak ya:)
06-04-2008, 00:27:29
#35
yakoSin
Misafir
edit: ihaleci varsa ben her zaman varım..
gerçi sabaha 4lüyü tamamlarık bu gidişle