Konu
R10 Okey Turnuvası yapsak ya:)
10-02-2008, 00:24:43
#8
VirtuE
Varım sonuna kadar
İhalede oynarım batakta okeyde..Güzel bi etkinlik olacağından eminim.Güzel düşünce..