Okuyun ben ne yaptım - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Okuyun ben ne yaptım
76
●
1.891
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Okuyun ben ne yaptım
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
08-02-2008, 15:07:06
#55
My_X
Üyeliği durduruldu
aytuggg adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu maç yaparken hile yapmaya çalışmaya benzemiş
anlamadım valla
08-02-2008, 15:08:19
#56
MBD
hun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende ADSL bağlatırken eydisele demiştim
aydiyasel demekten iyidir
Bi kere duymuştum
08-02-2008, 15:11:41
#57
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bizim oralarda adelese diyorlar
08-02-2008, 15:12:43
#58
MBD
ach adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bizim oralarda adelese diyorlar
hatemele , piheyçpi
08-02-2008, 15:13:30
#59
My_X
Üyeliği durduruldu
geçin bakalım dalganızı
sizide görürüz.
08-02-2008, 15:13:40
#60
özkanuzun
hemencik siteme ekliyorum süper olmuş ... : )
08-02-2008, 15:17:46
#61
My_X
Üyeliği durduruldu
hooop telif hakkı benlen reyon görevlisi kızda ben izin veririmde kız ne dicek
08-02-2008, 15:19:28
#62
ErsinAcar
Üyeliği durduruldu
My_X adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
geçin bakalım dalganızı
sizide görürüz.
geçilmicek gibi değil ki
php smarty filan isteseydin yanında yumuşatırdı
08-02-2008, 15:20:54
#63
My_X
Üyeliği durduruldu
olayı babam anlattım baba php fusion budur falan diye. olayı anlattıktan sonra merak etme kız anlamamıştır dedi çok rahatlattı yani
tek temennim o zaten adım çıktı deliye
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler