• 07-02-2008, 23:33:26
    #37
    Alıntı
    Bir adet Php Fusion alıcaktımda reyonları nerde acaba?
    Efendim beyfendi anlamadım?
    Fazla oturuyosun net başında git sosyal hayata gir biraz.
  • 07-02-2008, 23:58:36
    #38
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyi ki php fusion alacam r10 (reon) nerde acaba demedin
  • 08-02-2008, 00:04:44
    #39
    Kız diyormuş onun SEO'su yok tavsiye etmem
    eheuheue güzelmiş ya
  • 08-02-2008, 00:05:53
    #40
    Gece gece iyi güldüm Allah hep güldürsün hiç utandırmasın inşallah
  • 08-02-2008, 01:46:39
    #41
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    utanmasan yapıştıralım mı diceksin soğuk espri
    bi ara onu da yapacam unutturma
  • 08-02-2008, 02:11:36
    #42
    gece gece kopardın abi ya Php Fusion
  • 08-02-2008, 02:13:27
    #43
    bu konuda geyiği yasaklıyorum bu saatten sonra.
  • 08-02-2008, 02:41:57
    #44
    Üyeliği durduruldu
    iyi ki en azından ford fuaion dememişsin :P
  • 08-02-2008, 02:47:14
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ordan 3 css çikolata alabilir miyim