• 07-02-2008, 14:56:14
    #19
    tagları yazanlar itiraf etsin öpecem kubi beni öp
  • 07-02-2008, 15:02:57
    #20
    vallaha ben yazmadım::
  • 07-02-2008, 15:03:26
    #21
    koptum ya
  • 07-02-2008, 15:13:30
    #22
    ehehehehee koptum

    geçen blackcode ile msn de sigara muhabbeti

    windows box

    dedim ya
  • 07-02-2008, 15:19:16
    #23
    birde soruyor ben ne yaptım diye kızı kaçırmışsın yetmiyormu
  • 07-02-2008, 15:30:49
    #24
    yaw konuyu ben açmadım taglar nie benim üzerime
  • 07-02-2008, 16:43:16
    #25
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yakında forum senin üzerine olacak kubilay
  • 07-02-2008, 16:49:38
    #26
    Üyeliği durduruldu
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaw konuyu ben açmadım taglar nie benim üzerime
    seni tag kralıo yapcam kubi benim eserim onlar hem ben kızı kaçırmadım
  • 07-02-2008, 16:54:30
    #27
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seni tag kralıo yapcam kubi benim eserim onlar hem ben kızı kaçırmadım
    kız nerde o zaman