Konu
Okuyun ben ne yaptım
08-02-2008, 15:08:19
#56
MBD
hun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende ADSL bağlatırken eydisele demiştim
aydiyasel demekten iyidir
Bi kere duymuştum