. Günde en a 12 bardak kahve içerim :-D. Suan rekorum 27 :-D. S3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi. Yazım hataları olabilir.
27
●590
Kola azda olsa yeni çıkandan Zero (sıfır şeker) içiyorum.
çoktan beri vardı.
Aşırı yasakcı bi baba olmakta iyi değildir. Ne kadar yasaklarsanız okadar üstlerine giderler. Yasaklayın ama okadarda sıkı yasaklar olmasın. Şayet ben babam çok yasakcı bi insan olduğu için ne dediyse hep tersini yapardım. Hatta inat olsun diye uyuşturucu kullanmışlığım bile var