• 11-04-2014, 09:03:04
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Bende kahve bağımlısıyım . Günde en a 12 bardak kahve içerim :-D. Suan rekorum 27 :-D.

    S3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi. Yazım hataları olabilir.
  • 11-04-2014, 09:32:06
    #20
    Ben' de çok kola içerdim. Şimdi gerçi çok fark varmı bilemiyorum ama gazoz içiyorum. Zafer Gazoz Kola azda olsa yeni çıkandan Zero (sıfır şeker) içiyorum.
  • 11-04-2014, 09:45:29
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben' de çok kola içerdim. Şimdi gerçi çok fark varmı bilemiyorum ama gazoz içiyorum. Zafer Gazoz Kola azda olsa yeni çıkandan Zero (sıfır şeker) içiyorum.
    Zero yeni çıkmadı ki çoktan beri vardı.
  • 11-04-2014, 09:46:07
    #22
    Bende çok kola içerdim ama bıraktım eve almazsanız içilmiyor :-)
    Şimdi zor içiyorum çok kötü geliyor.
    Eve almayı çocuklar alışmasın diye bırakmıştım şimdi çocuklarda bende mutluyuz içmiyoruz :-D

    ST18i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 11-04-2014, 10:14:57
    #23
    Üyeliği durduruldu
    CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende çok kola içerdim ama bıraktım eve almazsanız içilmiyor :-)
    Şimdi zor içiyorum çok kötü geliyor.
    Eve almayı çocuklar alışmasın diye bırakmıştım şimdi çocuklarda bende mutluyuz içmiyoruz :-D

    ST18i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Özellikle de çocuklardan uzak tutulması lazım
  • 11-04-2014, 10:24:57
    #24
    Tkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle de çocuklardan uzak tutulması lazım
    Aynen öyle hocam zaten o yüzden yasakladım ve nadiren misafir falan olursa bir çay bardağı içebilirler
  • 11-04-2014, 10:27:22
    #25
    Üyeliği durduruldu
    CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle hocam zaten o yüzden yasakladım ve nadiren misafir falan olursa bir çay bardağı içebilirler
    Bizimde bu alışkanlığımız çocukluğumuzdan gelmiyor mu zaten Aşırı yasakcı bi baba olmakta iyi değildir. Ne kadar yasaklarsanız okadar üstlerine giderler. Yasaklayın ama okadarda sıkı yasaklar olmasın. Şayet ben babam çok yasakcı bi insan olduğu için ne dediyse hep tersini yapardım. Hatta inat olsun diye uyuşturucu kullanmışlığım bile var
  • 11-04-2014, 10:55:54
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende soda bağımlısıyım. günde 1 tane içiyom ama benim dudak tiryakiliği
  • 11-04-2014, 15:28:54
    #27
    Tkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atın ölümü arpadan olsun
    Aynen yapacak birşey yok