CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle hocam zaten o yüzden yasakladım ve nadiren misafir falan olursa bir çay bardağı içebilirler
Bizimde bu alışkanlığımız çocukluğumuzdan gelmiyor mu zaten Aşırı yasakcı bi baba olmakta iyi değildir. Ne kadar yasaklarsanız okadar üstlerine giderler. Yasaklayın ama okadarda sıkı yasaklar olmasın. Şayet ben babam çok yasakcı bi insan olduğu için ne dediyse hep tersini yapardım. Hatta inat olsun diye uyuşturucu kullanmışlığım bile var