Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben' de çok kola içerdim. Şimdi gerçi çok fark varmı bilemiyorum ama gazoz içiyorum. Zafer Gazoz Kola azda olsa yeni çıkandan Zero (sıfır şeker) içiyorum.
Zero yeni çıkmadı ki çoktan beri vardı.