Konu
Kola bağımlısı var mı?
11-04-2014, 09:46:07
#22
CoLLeR
Bende çok kola içerdim ama bıraktım eve almazsanız içilmiyor :-)
Şimdi zor içiyorum çok kötü geliyor.
Eve almayı çocuklar alışmasın diye bırakmıştım şimdi çocuklarda bende mutluyuz içmiyoruz :-D
ST18i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi