• 16-01-2014, 21:43:34
    #10
    Balkondan aşağıya atmasın
  • 16-01-2014, 22:10:09
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bulduk bulduuuuuk

    Cephaneliği keşfettik sonunda çok şükür.

    Bir süre bekledik, tv seyrediyor gibi yaptık ve izlemeye aldık. Kilere doğru gitti ve 35-40 cm'lik un kavanozu vardı, kapağı açıp onun içine sokuyormuş bulduğu her şeyi

    1 adet kumanda, 2 pil, bir mouse pad, 1 çatal, ufak simli küre, 1 kahvaltı bıçağı ve uzun süredir arayıp umudu kestiğimiz sarımsak döveceği çıktı.

    Kendine yeni bir üs bulacağı düşüncesiyle evin içine kamera sistemi kurmayı düşüyoruz

    Geyik kısmında açmış olabilirim, ama bunların hepsi tamamen gerçekti. Kim bilir, belki birilerinin ihtiyacı olur. Onlar bizim canımız, geri kalan her şey yalandan ibaret.

    Sevgiyle kalın
    .
  • 16-01-2014, 22:39:42
    #12
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulduk bulduuuuuk

    Cephaneliği keşfettik sonunda çok şükür.

    Bir süre bekledik, tv seyrediyor gibi yaptık ve izlemeye aldık. Kilere doğru gitti ve 35-40 cm'lik un kavanozu vardı, kapağı açıp onun içine soruyormuş bulduğu her şeyi

    1 adet kumanda, 2 pil, bir mouse pad, 1 çatal, ufak simli küre, 1 kahvaltı bıçağı ve uzun süredir arayıp umudu kestiğimiz sarımsak döveceği çıktı.

    Kendine yeni bir üs bulacağı düşüncesiyle evin içine kamera sistemi kurmayı düşüyoruz

    Geyik kısmında açmış olabilirim, ama bunların hepsi tamamen gerçekti. Kim bilir, belki birilerinin ihtiyacı olur. Onlar bizim canımız, geri kalan her şey yalandan ibaret.

    Sevgiyle kalın
    .
    13 aylıkken bunları yapan çocuğa kamera yetmez odaların kapısına dedektör takın girdikçe sinyal versin bence
  • 17-01-2014, 22:34:42
    #13
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kahvaltı bıçağı
    .
    Maxigeyik ama
    valla bu kısmı çok da hoş gelmiyor. 13 aylık çocuğun o bıçağa nasıl ulaştığını bi araştırmanız ve önlemini almanız gerek diye düşünüyorum.
  • 18-01-2014, 02:12:51
    #14
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulduk bulduuuuuk

    Cephaneliği keşfettik sonunda çok şükür.

    Bir süre bekledik, tv seyrediyor gibi yaptık ve izlemeye aldık. Kilere doğru gitti ve 35-40 cm'lik un kavanozu vardı, kapağı açıp onun içine sokuyormuş bulduğu her şeyi

    1 adet kumanda, 2 pil, bir mouse pad, 1 çatal, ufak simli küre, 1 kahvaltı bıçağı ve uzun süredir arayıp umudu kestiğimiz sarımsak döveceği çıktı.

    Kendine yeni bir üs bulacağı düşüncesiyle evin içine kamera sistemi kurmayı düşüyoruz

    Geyik kısmında açmış olabilirim, ama bunların hepsi tamamen gerçekti. Kim bilir, belki birilerinin ihtiyacı olur. Onlar bizim canımız, geri kalan her şey yalandan ibaret.

    Sevgiyle kalın
    .
    O kahvaltı bıçağına erişmesi biraz kötü olmuş, nasıl eriştiğini öğrenip önlem almanız dileğimle
  • 19-01-2014, 01:50:56
    #15
    Kizilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maxigeyik ama
    valla bu kısmı çok da hoş gelmiyor. 13 aylık çocuğun o bıçağa nasıl ulaştığını bi araştırmanız ve önlemini almanız gerek diye düşünüyorum.
    YasinGNC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kahvaltı bıçağına erişmesi biraz kötü olmuş, nasıl eriştiğini öğrenip önlem almanız dileğimle
    Sorun yok, kahvaltıdayken eline almasına izin verdiğimiz tek malzeme. Hani şu 6 tanesi bi elmaya saplı olan, 8-9 cm'lik, kesmeyen ve metal bölümü yumuşak kavislerden oluşan süslü bıçaklardan. (ama hassas yaklaşımlara teşekkürler)
    .