Maxigeyik ama
valla bu kısmı çok da hoş gelmiyor. 13 aylık çocuğun o bıçağa nasıl ulaştığını bi araştırmanız ve önlemini almanız gerek diye düşünüyorum.
O kahvaltı bıçağına erişmesi biraz kötü olmuş, nasıl eriştiğini öğrenip önlem almanız dileğimle

Sorun yok, kahvaltıdayken eline almasına izin verdiğimiz tek malzeme. Hani şu 6 tanesi bi elmaya saplı olan, 8-9 cm'lik, kesmeyen ve metal bölümü yumuşak kavislerden oluşan süslü bıçaklardan. (ama hassas yaklaşımlara teşekkürler)
.