• 16-01-2014, 19:44:36
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    13 aylık oğlum... kumandayı nereye koydu bulamıyoruz.

    Müzik setinin cd' bölümü
    Buzdolabı,
    Ayakkabı içleri,
    Çamaşırlık,
    Kaşıklık,
    Halı kilim altları,
    Koltuk araları,
    Kalorifer peteklerinin her yeri,
    Boy seviyesindeki mutfak dolaplarının içindeki tencereler,
    Saksı dibleri .... vb. her yere baktım ama yoooook...

    Tecrübeli veya hayal gücü geniş olanların desteğine ihtiyacım var
    eşim kızım baldızım 3 kişi birden 1 saattir arıyoruz ve hala sonuç yok.
    .
  • 16-01-2014, 19:46:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Televizyonun çevresine baktınızmı
  • 16-01-2014, 19:47:33
    #3
    hadi oglum kumandayi getir trencilik oynayalim demeyi denediniz mi hocam.sakladigi yerden cikarip getirir belki

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 16-01-2014, 19:48:26
    #4
    Risal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Televizyonun çevresine baktınızmı
    önünde o kadar çok gezdik ki, hendek oldu resmen
    sonuç "0"


    innocent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi oglum kumandayi getir trencilik oynayalim demeyi denediniz mi hocam.sakladigi yerden cikarip getirir belki
    "hııııı" demekten başka bişi demiyorki... sırıtıp sırıtıp duruyor... önüne bir iki yem attık, "acaba nereye götürüp sokacak" diye... ı ıh... tık yok, yemedi
    .
  • 16-01-2014, 20:04:26
    #5
    durum vahim
  • 16-01-2014, 20:09:15
    #6
    Az önce korka korka programı sonlanan bulaşık makinasının içine baktık.
    sevinsek mi üzülsek mi
    çok şükür orada da yok
  • 16-01-2014, 20:18:40
    #7
    Mutlaka gözünüzün önünde biyerdedir tecrübeyle söylüyorum. Tuvalete falan bakın olmadı ödül deneyin. Getir şunu şeker yiyelim vs

    GT-I9300 Cihazımdan tapatalk aracılığıyla gönderildi.
  • 16-01-2014, 20:28:51
    #8
    tuvalet deliğine düşmüş olabilir.benim 6230i de aynı kaderi paylaşmıştı.ama gidin yenisini alında daha çabuk bılmuş olursunuz
  • 16-01-2014, 21:10:58
    #9
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutlaka gözünüzün önünde biyerdedir tecrübeyle söylüyorum. Tuvalete falan bakın olmadı ödül deneyin. Getir şunu şeker yiyelim vs

    GT-I9300 Cihazımdan tapatalk aracılığıyla gönderildi.
    abicim baktım yaa, her bi yere baktık... ödül mödül hikaye, 13 aylık daha anlamıyor ki... ama hakkat, tuvalet değil de, banyoyu biraz daha kurcalayalım en iyisi.
    .