Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 kahvaltı bıçağı
.
Maxigeyik ama
valla bu kısmı çok da hoş gelmiyor. 13 aylık çocuğun o bıçağa nasıl ulaştığını bi araştırmanız ve önlemini almanız gerek diye düşünüyorum.