• 04-01-2008, 11:56:17
    #10
    Üyeliği durduruldu
    üye olmadan sayfayı kapatsa ne olur,link açık olunca sömürüp sayfayı kapatsa ne olur..?

    ben de forumumda linkleri gizliyorum,üye olmanın belli avantajları olmalı bence böyle düşünmüyorsanız kendi forumunuzda yapmazsınız saçma bir konu..
  • 04-01-2008, 12:00:08
    #11
    FreaK7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üye olmadan sayfayı kapatsa ne olur,link açık olunca sömürüp sayfayı kapatsa ne olur..?

    ben de forumumda linkleri gizliyorum,üye olmanın belli avantajları olmalı bence böyle düşünmüyorsanız kendi forumunuzda yapmazsınız saçma bir konu..
    Sömürüp ?!?

    Evet, aynı konunun google'da yüzlerce birebir kopyası var ve biz sizin sitenize gelip üye olmadan o konuları okuyup gittiğimizde sömürücü oluyoruz..

    Tabi kendi düşüncenizdir, saygı duyarım.
  • 04-01-2008, 12:07:46
    #12
    benimde forumum var bir çok kişide biliyordur. bende linkleri kapatiyorum. bi emeğim var bi paylaşim yapmişsam en azindan bana Suygu duysun ve o Forum'a üye olucak kadar vakit ayırsın alti üstü 20sn'sini almaz üye olmak.
    linklerin kapali olmasi komik değilde : konunun açildiği yer komik. .
  • 04-01-2008, 12:17:53
    #13
    Üyeliği durduruldu
    üye sayısı önemli değil. yoksa bakıyosun forumtere nin 500 bin üyesi var ama ne kadarı aktif? çoğu sömürüp gitmiş. günlük hiti 100k bile değil. demek ki üye olacak adam zaten olurmuş bu şekilde benim 500 bin üyem var diye hava atmanın manası yoktur . onu geçtim şifresini yada oraya üye olduğunu unutup yeniden üye olanlar, banlanıp yeniden üye olanlar vs.'de çok bu yüzden. veritabanı hamallığından başka birşey değil. Bence forum işi boş iş .
  • 04-01-2008, 12:21:35
    #14
    Foruma üye olmak çok mu zor o adam ne yaptını belkide emeğinin karşılığını alacak bence sizin böyle demeniz saçma ve bence bu hiç de geyiq lik bir konu değil.
  • 04-01-2008, 12:23:05
    #15
    Lisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üye sayısı önemli değil. yoksa bakıyosun forumtere nin 500 bin üyesi var ama ne kadarı aktif? çoğu sömürüp gitmiş. günlük hiti 100k bile değil. demek ki üye olacak adam zaten olurmuş bu şekilde benim 500 bin üyem var diye hava atmanın manası yoktur . onu geçtim şifresini yada oraya üye olduğunu unutup yeniden üye olanlar, banlanıp yeniden üye olanlar vs.'de çok bu yüzden. veritabanı hamallığından başka birşey değil. Bence forum işi boş iş .
    Forum TR - Dünyanın En Büyük Türkçe Forumu ForumTR siteyi ziyeret edip bilgi versen daha iyi olur

    üye saytisi en son 1milyon 170 bin üyesi / hiti 245k di

    bu ara. yemekde forum işi niye Boş iş demiyodun
  • 04-01-2008, 12:23:18
    #16
    • Kişi üye olurken geçerli bir email adresi girmek zorunda bırakabiliyorsunuz.
    • Bu email adresine kendi istekleri doğrultusunda haftalık/aylık bülten/haber/duyuru gönderebiliyorsunuz.
    • Bu şekilde onları kazanabiliyor ve kalıcı üye yapıp paylaşım yapmasını sağlayabiliyorsunuz.
    • Kişi üye olurken sitede daha fazla zaman harcadığı için reklamlara tıklama olasılığı artıyor.
    • Kim ne derse nesin forum sitesinin en azından Türkiyede en büyük prestij kaynağı Üye Sayısıdır. Genel internet kullanıcıları bu şekilde düşünüyor.
    Şuanlık aklıma gelenler bunlar.Bu öyle gider...
  • 04-01-2008, 12:29:02
    #17
    Üyeliği durduruldu
    giren adam reklamlara tıklar, hem üye sayısıyla gözmü boyuyosunuz buradakiler enayimi o kadar

    1 milyon üyeye 245k hit az bile hemde kış ayında öğrenciler varken..(reklam panosu gibi site:d)
    Ben hep forum işi boş iş diyodum sana uğraştığına deymez anca ortam kurucan onlarla takılıcan. abazalara amme hizmeti vercen en sağlamı para onda
  • 04-01-2008, 12:31:57
    #18
    Lisans birak bu işleri yeme bizi geldin yedik içtik eğlendik okeydede hesabi ödeditim. nasil okey oynanicağini sana gösteridim Bu acLdraz'a Ders olmuştur. emin ol (: Al işte buda forum'un faydalari

    forumda ortam kuruyoruz işte idari amirisin boş gezenin boş kalfasi değilsin ya