- Kişi üye olurken geçerli bir email adresi girmek zorunda bırakabiliyorsunuz.
- Bu email adresine kendi istekleri doğrultusunda haftalık/aylık bülten/haber/duyuru gönderebiliyorsunuz.
- Bu şekilde onları kazanabiliyor ve kalıcı üye yapıp paylaşım yapmasını sağlayabiliyorsunuz.
- Kişi üye olurken sitede daha fazla zaman harcadığı için reklamlara tıklama olasılığı artıyor.
- Kim ne derse nesin forum sitesinin en azından Türkiyede en büyük prestij kaynağı Üye Sayısıdır. Genel internet kullanıcıları bu şekilde düşünüyor.
Şuanlık aklıma gelenler bunlar.Bu öyle gider...