• Kişi üye olurken geçerli bir email adresi girmek zorunda bırakabiliyorsunuz.
  • Bu email adresine kendi istekleri doğrultusunda haftalık/aylık bülten/haber/duyuru gönderebiliyorsunuz.
  • Bu şekilde onları kazanabiliyor ve kalıcı üye yapıp paylaşım yapmasını sağlayabiliyorsunuz.
  • Kişi üye olurken sitede daha fazla zaman harcadığı için reklamlara tıklama olasılığı artıyor.
  • Kim ne derse nesin forum sitesinin en azından Türkiyede en büyük prestij kaynağı Üye Sayısıdır. Genel internet kullanıcıları bu şekilde düşünüyor.
Şuanlık aklıma gelenler bunlar.Bu öyle gider...