üye olmadan sayfayı kapatsa ne olur,link açık olunca sömürüp sayfayı kapatsa ne olur..?
ben de forumumda linkleri gizliyorum,üye olmanın belli avantajları olmalı bence böyle düşünmüyorsanız kendi forumunuzda yapmazsınız saçma bir konu..
Sömürüp ?!?
Evet, aynı konunun google'da yüzlerce birebir kopyası var ve biz sizin sitenize gelip üye olmadan o konuları okuyup gittiğimizde sömürücü oluyoruz..
Tabi kendi düşüncenizdir, saygı duyarım.