üye sayısı önemli değil. yoksa bakıyosun forumtere nin 500 bin üyesi var ama ne kadarı aktif? çoğu sömürüp gitmiş. günlük hiti 100k bile değil. demek ki üye olacak adam zaten olurmuş bu şekilde benim 500 bin üyem var diye hava atmanın manası yoktur

. onu geçtim şifresini yada oraya üye olduğunu unutup yeniden üye olanlar, banlanıp yeniden üye olanlar vs.'de çok bu yüzden. veritabanı hamallığından başka birşey değil. Bence forum işi boş iş .