benimde forumum var bir çok kişide biliyordur. bende linkleri kapatiyorum. bi emeğim var bi paylaşim yapmişsam en azindan bana Suygu duysun ve o Forum'a üye olucak kadar vakit ayırsın alti üstü 20sn'sini almaz üye olmak.
linklerin kapali olmasi komik değilde : konunun açildiği yer komik. .