• 22-12-2007, 00:09:03
    #1
    Forumda gördüğüm kadarıyla hostcu arkadaşlar mutlaka silver yada gold üyelik alıyorlar bunun sebebi nedir ? yani gold üye veya silver üye olduğunuz zaman daha mı güvenilir gözüküyor müşterilere ?

    Ayrıca özellikle gold kullanıcılar sanki forumda şirketlerdeki gibi yönetim kurulunun birer üyeleriymiş gibi geliyo bana...Onlara pek bulaşılmıyo zaten tanıdık oluyor çoğu birbirlerini tanıyor ve tutuyorlar dışarıdan gelebilecek kötü eleştirilere karşı bir gold üyelik birliği var gold üyeler ahmeti tanıyorum yapmaz öyle şey falan tarzıdan msj atıyor...

    Hostculuk yapmak istiyor ve TOSTÇU diye tabir edilmek istemiyorsak illa gold üye olup host sitesi olarak awbs mi satın almak gerekiyor ? Bunun haricinde kaliteli bir hostçu olmak için neler yapmak lazım ?

    Müşteri memnuniyetini %100 tutmanın yanında görünüm ve ciddi bir kurummuş imajını vermek için mi gold üye olunuyor ?

    Merakımdan soruyorum kimse üzerine alınmasın...
  • 22-12-2007, 00:11:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    güzel bir yazı ...
  • 22-12-2007, 00:21:20
    #3
    ben gold üyeyim..!! 2 hafta önce link değişim konumdaki kodu eklemedim diye 2 hafta banlandım ve 1 saat önce banlandığım nedeni duysanız ağzınız açık kalır. Banlayan arkadaş tekrar kendi banı açtı ve girebildim..

    Yani gold üyeler tutulmuyor, hata olunca banlanabiliyorlar. Beni forumda savunan daha görmedim :/ ya bu bana yapılıyor yada kimse kimseden üstün değil..
  • 22-12-2007, 00:23:47
    #4
    Genelde üyeler haklısınız;
    Bunun sebebi güven sağlamak olabilir, ekmek yedikleri foruma destek çıkmak olabilir veya normal gold üye olanların amaçları gibi olabilir, bunu yargılama hakkına sahip değiliz bence.
    Kerem nickli arkadaş da host ve server satıyor ama gold üye değil mesela.
    Dipnot: Ben hostçu falan değilim
  • 22-12-2007, 00:26:04
    #5
    Tr-Ay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde üyeler haklısınız;
    Bunun sebebi güven sağlamak olabilir, ekmek yedikleri foruma destek çıkmak olabilir veya normal gold üye olanların amaçları gibi olabilir, bunu yargılama hakkına sahip değiliz bence.
    Bu konuya yargılamak olarak bakmayın sadece bu konuda üyelerin ve gold üyelerin fikirlerini öğrenmek istiyorum..
  • 22-12-2007, 00:29:51
    #6
    al ben gold değilim, huzur standart üyelikte
  • 22-12-2007, 00:30:34
    #7
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bu bana yapılıyor yada kimse kimseden üstün değil..
    herşey gözle görülen gibi değildir
    elbette birileri birilerinden üstündür bilgi olarakta görmüşlük olarakta vs. vs.. bunuda kimse inkar etmemişti edemezde
  • 22-12-2007, 00:30:47
    #8
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    al ben gold değilim, huzur standart üyelikte

    En rahatı böyle üyeliklerde Kimse bilmez falan.
  • 22-12-2007, 00:31:49
    #9
    Karizma + özel mesaj kutusunun geniş olması sebebiyle GOLD ÜYElik tercih ediliyor.

    Tostçu değil hostçuyum ama hiçbir zaman düz üyeliğin üstüne çıkmadım, hatta altına bile indim (2 defa kısa süreli banlandım. ). Düz üyelik ile de gayet güzel iş yapılıyor bence...