Hostcular ve Gold Üyelik - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hostcular ve Gold Üyelik
13
●
457
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Hostcular ve Gold Üyelik
1
2
22-12-2007, 00:34:18
#10
Haymac
belki bilmeyen vardır, ilave ediyim, bu forumda en az 2 senelik goldluk, 8 ayda silver üyelik hakkım mahfuzdur ama kullananı muck...
gold olunca bi tarafı kalkanıda muck
22-12-2007, 00:39:04
#11
hun
Üyeliği durduruldu
Ben silver olurken, r10 sayesinde o kadar ticaret yaptım ufak da olsa bi desteğim olsun diye almıştım
Beni daha güvenilir kılsın diye değil.
22-12-2007, 00:45:54
#12
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gold olunca birazda sorumluluk düşüyor hatta göze daha çok batıyorlar aaa gold üye xx demiş biz desek banlanırız gibi şeylerde oluyor acaba gold üyeyi kayırıyorlar mı diye.
22-12-2007, 15:51:26
#13
Dr.Wave
gold hostcu ne demek ?
Altın Hostcu
altın hostcu ne demek
hiç birşey ...
hostcu ne demek. sensin la o
Koyu mavi yerine açık maviyi tercih ederim..
22-12-2007, 18:21:48
#14
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
ben hostcu falan değilim ama gold üyeyim
Bircok farklı sebebi olabilir bunun.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler