Forumda gördüğüm kadarıyla hostcu arkadaşlar mutlaka silver yada gold üyelik alıyorlar bunun sebebi nedir ? yani gold üye veya silver üye olduğunuz zaman daha mı güvenilir gözüküyor müşterilere ?

Ayrıca özellikle gold kullanıcılar sanki forumda şirketlerdeki gibi yönetim kurulunun birer üyeleriymiş gibi geliyo bana...Onlara pek bulaşılmıyo zaten tanıdık oluyor çoğu birbirlerini tanıyor ve tutuyorlar dışarıdan gelebilecek kötü eleştirilere karşı bir gold üyelik birliği var gold üyeler ahmeti tanıyorum yapmaz öyle şey falan tarzıdan msj atıyor...

Hostculuk yapmak istiyor ve TOSTÇU diye tabir edilmek istemiyorsak illa gold üye olup host sitesi olarak awbs mi satın almak gerekiyor ? Bunun haricinde kaliteli bir hostçu olmak için neler yapmak lazım ?

Müşteri memnuniyetini %100 tutmanın yanında görünüm ve ciddi bir kurummuş imajını vermek için mi gold üye olunuyor ?

Merakımdan soruyorum kimse üzerine alınmasın...