Karizma + özel mesaj kutusunun geniş olması sebebiyle GOLD ÜYElik tercih ediliyor.
Tostçu değil hostçuyum ama hiçbir zaman düz üyeliğin üstüne çıkmadım, hatta altına bile indim (2 defa kısa süreli banlandım.

). Düz üyelik ile de gayet güzel iş yapılıyor bence...