ben gold üyeyim..!! 2 hafta önce link değişim konumdaki kodu eklemedim diye 2 hafta banlandım

ve 1 saat önce banlandığım nedeni duysanız ağzınız açık kalır. Banlayan arkadaş tekrar kendi banı açtı ve girebildim..
Yani gold üyeler tutulmuyor, hata olunca banlanabiliyorlar. Beni forumda savunan daha görmedim :/

ya bu bana yapılıyor yada kimse kimseden üstün değil..