• 15-12-2007, 19:22:34
    #1
    Ben bana uyuz olana uyuz oluyorum siz neye uyuz oluyorsunuz??
  • 15-12-2007, 19:23:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bu msn beni deli edecek sinirden kuduruyorum ne yaptıysam olmadı ben çevrimiçiyken çevrim dışı muamelesi görüyorum arkadaşlarımın yazdıkları gelmiyor yada benimkiler gitmiyorAslında elle tutulur birşey olsa ceptelefonuma yaptığım muameleyi yapacağım kaldırıp duvara fırlatacağımda olmuyorPc yi fırlatamıyorum çünkü benim değil işyerinin Neyse içimi döktüm rahatladım...oh beee
  • 15-12-2007, 20:02:55
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gugıla uyuz oluyorum
  • 15-12-2007, 20:04:54
    #4
    Ucu bitmiş uçlu kalemin deftere sürülmesi sonucunda çıkan sese uyuz oluyorum.
  • 15-12-2007, 20:05:05
    #5
    Tükürdüğünü yalayanlara uyuz oluyorum.
  • 15-12-2007, 20:07:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ben beni reddedemeyen kızlara uyuz oluyorum ))
  • 15-12-2007, 20:10:49
    #7
    Üyeliği durduruldu
    vakit geçirememe uyuz oluyorum çok boş vaktim oluyor
  • 15-12-2007, 20:11:09
    #8
    mesaj sayısı artsın diye mesaj kasanlara sinir oluyorum

    konuya alakasız mesajlar yazanlara, tavsiye ya da önerisi olmadığı halde mesaj yazanlara uyuz oluyorum.

    (not: sadece r10 kapsamında yazdım)
  • 15-12-2007, 20:12:26
    #9
    Üyeliği durduruldu
    böle konular acanlara uyuz oluyorum