siz neye uyuz oluyorsunuz??
Neye Uyuz Oluyorsunuz??
12
●321
- 15-12-2007, 19:23:49Üyeliği durdurulduBu msn beni deli edecek sinirden kuduruyorum
ne yaptıysam olmadı ben çevrimiçiyken çevrim dışı muamelesi görüyorum
arkadaşlarımın yazdıkları gelmiyor yada benimkiler gitmiyor
Aslında elle tutulur birşey olsa ceptelefonuma yaptığım muameleyi yapacağım kaldırıp duvara fırlatacağımda olmuyor

Pc yi fırlatamıyorum
çünkü benim değil işyerinin
Neyse içimi döktüm rahatladım...oh beee 
ne yaptıysam olmadı ben çevrimiçiyken çevrim dışı muamelesi görüyorum
çünkü benim değil işyerinin 