• 15-12-2007, 20:12:37
    #10
    Arkamdan vuranlara ,eşşek şakası yapanlara ,TTnete ,şımarık kızlara , yağ çekenlere , nişastaya ve içinde bulundugum hayata uyuz oluyorum.
  • 15-12-2007, 20:13:21
    #11
    forumda;

    illaki ben haklıyım, sizin fikriniz kötü, anlamıyorsunuz siz, birde "search.php" nin kullanılmamasına.
  • 15-12-2007, 20:22:02
    #12
    Büyük bir dosyayi upload ederken, bağlantim kesilince uyuz oluyorum.
  • 15-12-2007, 20:28:29
    #13
    Kurumsal PLUS
    daha önce benzer konular açıldı. bilmemkaç farklı versiyona gerek yok.