Neye Uyuz Oluyorsunuz??
12
●321
- 15-12-2007, 20:13:21forumda;
illaki ben haklıyım, sizin fikriniz kötü, anlamıyorsunuz siz, birde "search.php" nin kullanılmamasına. - 15-12-2007, 20:22:02Büyük bir dosyayi upload ederken, bağlantim kesilince uyuz oluyorum.