Konu
Neye Uyuz Oluyorsunuz??
15-12-2007, 20:13:21
#11
benikaydet
forumda;
illaki ben haklıyım, sizin fikriniz kötü, anlamıyorsunuz siz, birde "search.php" nin kullanılmamasına.