mesaj sayısı artsın diye mesaj kasanlara sinir oluyorum

konuya alakasız mesajlar yazanlara, tavsiye ya da önerisi olmadığı halde mesaj yazanlara uyuz oluyorum.

(not: sadece r10 kapsamında yazdım)