Konu
Neye Uyuz Oluyorsunuz??
15-12-2007, 20:11:09
#8
Cenk
mesaj sayısı artsın diye mesaj kasanlara sinir oluyorum
konuya alakasız mesajlar yazanlara, tavsiye ya da önerisi olmadığı halde mesaj yazanlara uyuz oluyorum.
(not: sadece r10 kapsamında yazdım)