Bu msn beni deli edecek sinirden kuduruyorum ne yaptıysam olmadı ben çevrimiçiyken çevrim dışı muamelesi görüyorum arkadaşlarımın yazdıkları gelmiyor yada benimkiler gitmiyorAslında elle tutulur birşey olsa ceptelefonuma yaptığım muameleyi yapacağım kaldırıp duvara fırlatacağımda olmuyorPc yi fırlatamıyorum çünkü benim değil işyerinin Neyse içimi döktüm rahatladım...oh beee