Bu msn beni deli edecek sinirden kuduruyorum

ne yaptıysam olmadı ben çevrimiçiyken çevrim dışı muamelesi görüyorum

arkadaşlarımın yazdıkları gelmiyor yada benimkiler gitmiyor

Aslında elle tutulur birşey olsa ceptelefonuma yaptığım muameleyi yapacağım kaldırıp duvara fırlatacağımda olmuyor



Pc yi fırlatamıyorum

çünkü benim değil işyerinin

Neyse içimi döktüm rahatladım...oh beee
