Arkadaşlar, sizdede böyle birşey var mı ?
Sokakta herhangi bir sebep ile muhabbete koyulduğum, münakaşaya girdiğim biri "HOCAM" diye hitab ederse, r10 nickiniz ne diye sorasım geliyor.
Minibüsler de şuradan 1 kişi uzatır mısın hocam, veya ben oturduğum zaman takip ediyorum arkalardan falan birisi söylüyor hocam müsait yerde indirir misin falan diye acaba onlar burada ki kişiler mi ya.