• 01-04-2013, 12:38:04
    #1
    iyisite.NET
    Arkadaşlar, sizdede böyle birşey var mı ?
    Sokakta herhangi bir sebep ile muhabbete koyulduğum, münakaşaya girdiğim biri "HOCAM" diye hitab ederse, r10 nickiniz ne diye sorasım geliyor.
  • 01-04-2013, 13:07:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
  • 01-04-2013, 13:47:02
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam dendiğinde benim aklıma bile gelmiyor r10 hocam
  • 01-04-2013, 13:48:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    okuldaki hocalarima "hocam" diye seslenince onlar da soruyor bana
  • 01-04-2013, 19:07:14
    #5
    çok kişiye bu soruyu sordum . Ama sadece 2 kişi r10 üyesi olduğunu söyledi.
  • 01-04-2013, 19:10:02
    #6
    Ben orduda bana hocam diyen birine r10 nickin ne desem, r10 ne la derler
  • 01-04-2013, 22:03:43
    #7
    Minibüsler de şuradan 1 kişi uzatır mısın hocam, veya ben oturduğum zaman takip ediyorum arkalardan falan birisi söylüyor hocam müsait yerde indirir misin falan diye acaba onlar burada ki kişiler mi ya.
  • 01-04-2013, 22:24:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Tek başıma değilmişim bu düşüncede oda güzel
  • 01-04-2013, 22:30:15
    #9
    Benimde arada sorasım gelmiyor değil