• 02-04-2013, 00:15:06
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Yerine göre değişir hocam bence
  • 02-04-2013, 00:30:47
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Minibüsler de şuradan 1 kişi uzatır mısın hocam, veya ben oturduğum zaman takip ediyorum arkalardan falan birisi söylüyor hocam müsait yerde indirir misin falan diye acaba onlar burada ki kişiler mi ya.
    ben oyum hocam.
    bidaha gördüğünüzde gelin sarılın konuşalım.
  • 02-04-2013, 02:02:51
    #12
    iyisite.NET
    Ailemle yaşarken(kendi evime çıkmadan önce)aç parantez(öhhöm öhhöm)kapa parantez ))

    Sürekli bir sesli vs. anlatımlar içerisinde skype, msn aracılığı ile görüşmelerimiz oluyor ve sohbet esnasında karşı taraf sürekli "hocam" şeklinde hitab ediyor 1, 2, 3, 5 kişi vs. derken. Kardeşimin dikkatini çekmiş ve birgün sordu.

    -Abi sen öğretmenmisin ?
    - düşüncesinden habersiz olan ben ; Yooo, ne oldu ki ?
    -Neden sürekli oradaki abiler sana hocam diyo ?
    - Ve ben ;muahahahahaa
  • 03-04-2013, 19:29:59
    #13
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben orduda bana hocam diyen birine r10 nickin ne desem, r10 ne la derler
    Çarşamba Bazarı Mevkine Sorabilirsin
  • 04-04-2013, 01:52:21
    #14
    yooo