Kim "hocam" dese, nick soruyorum
13
●458
- 02-04-2013, 00:30:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ben oyum hocam.sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bidaha gördüğünüzde gelin sarılın konuşalım. - 02-04-2013, 02:02:51Ailemle yaşarken(kendi evime çıkmadan önce)aç parantez(öhhöm öhhöm)kapa parantez
))
Sürekli bir sesli vs. anlatımlar içerisinde skype, msn aracılığı ile görüşmelerimiz oluyor ve sohbet esnasında karşı taraf sürekli "hocam" şeklinde hitab ediyor 1, 2, 3, 5 kişi vs. derken. Kardeşimin dikkatini çekmiş ve birgün sordu.
-Abi sen öğretmenmisin ?
- düşüncesinden habersiz olan ben ; Yooo, ne oldu ki ?
-Neden sürekli oradaki abiler sana hocam diyo ?
- Ve ben ;muahahahahaa - 03-04-2013, 19:29:59Çarşamba Bazarı Mevkine SorabilirsinSwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

))