Ailemle yaşarken(kendi evime çıkmadan önce)aç parantez(öhhöm öhhöm)kapa parantez

))
Sürekli bir sesli vs. anlatımlar içerisinde skype, msn aracılığı ile görüşmelerimiz oluyor ve sohbet esnasında karşı taraf sürekli "hocam" şeklinde hitab ediyor 1, 2, 3, 5 kişi vs. derken. Kardeşimin dikkatini çekmiş ve birgün sordu.
-Abi sen öğretmenmisin ?
- düşüncesinden habersiz olan ben ; Yooo, ne oldu ki ?
-Neden sürekli oradaki abiler sana hocam diyo ?
- Ve ben ;muahahahahaa