Minibüsler de şuradan 1 kişi uzatır mısın hocam, veya ben oturduğum zaman takip ediyorum arkalardan falan birisi söylüyor hocam müsait yerde indirir misin falan diye acaba onlar burada ki kişiler mi ya.