Arkadaşlar, sizdede böyle birşey var mı ?
Sokakta herhangi bir sebep ile muhabbete koyulduğum, münakaşaya girdiğim biri "HOCAM" diye hitab ederse, r10 nickiniz ne diye sorasım geliyor.