• 05-06-2025, 19:33:32
    #19
    Üyeliği durduruldu
    gurgur7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2 aylık üyesiniz nasıl güvenicrz

    ne gerek var ya böyle şeylere. bu forumda her gün başka bir şeye denk geliyorum. vallahi herkese sabır versin. iki aylık üyeyim neredeyse sizin 6 yıllık üyeliğinizle yaptığınız ticaretten fazla ticaretim olacak. o yüzden iki profile bakınca benim daha aktif ya da daha doğrusu yakın tarihli ticaretlerim var. gerek yok böyle söylemlere. bana özelden yazsanız ben size zaten gerekli bilgiler veririm ya da sormak istediğiniz şeyleri cevaplarım. bu tarz şeylerin yeri konu altı değil. yaptığınızın da doğru olduğunu düşünmüyorum. ayrıca 6 yıllık üyeyseniz burada kötü bir hizmet sattığında konuda paragraflarca yorum olacağını bilirsiniz. aksine pozitif yorumlar var sadece.

    yöntemle ilgili sorunuz varsa pm üzerinden ya da konudaki telegramdan yazabilirsiniz.
  • 05-06-2025, 20:04:09
    #20
    tesekkürler alındı basarılı satıcı
  • 07-06-2025, 22:06:08
    #21
    telegramdan baktığımda zaten 4 sene kadar önce aramızda gmail ticareti geçtiğini gördüm.
    konumuza dönecek olursak, ilgili metodu yaklaşık 2 hafta kadar önce satın aldım ve gayet başarılı. bu sayede birden fazla telefonda her gün düzenli mail üretiyorum.
    yine de belirtmek isterim, bu sınırsız mail açma yöntemi değildir.
    üyeliğinin durdurulduğuna üzüldüm. güvenilir arkadaş...
  • 07-06-2025, 22:26:33
    #22
    Onun 2 ay, senin 7 aylık üyeliğin var. Nasıl 4 yıl önce aranızda gmail ticareti geçiyor, anlamak zor. Arkadaş multi üyelikten banlandı. Multi üyeliklerden biriyle mi ticaret yaptınız.
  • 07-06-2025, 22:47:20
    #23
    mousolos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onun 2 ay, senin 7 aylık üyeliğin var. Nasıl 4 yıl önce aranızda gmail ticareti geçiyor, anlamak zor. Arkadaş multi üyelikten banlandı. Multi üyeliklerden biriyle mi ticaret yaptınız.
    hangi sebepten banlandığını bilmiyorum, profilini inceledim ve öyle bir bilgiye de rastlayamadım açıkçası.
    onun kaç aylık üye olup olmaması beni aşar. Ben 7 aydır buradayım, ama gmail piyasasında yaklaşık 2020den beri varım. Eskiden ağırlıklı olarak telegramdan veya farklı internet sitelerinden satış sağlıyordum. Sonralarda skype üzerinden satıyordum… satış yapılabilecek tek yer r10 değil hocam. İyi akşamlar🙏
  • 08-06-2025, 20:15:03
    #24
    Enes42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telegramdan baktığımda zaten 4 sene kadar önce aramızda gmail ticareti geçtiğini gördüm.
    konumuza dönecek olursak, ilgili metodu yaklaşık 2 hafta kadar önce satın aldım ve gayet başarılı. bu sayede birden fazla telefonda her gün düzenli mail üretiyorum.
    yine de belirtmek isterim, bu sınırsız mail açma yöntemi değildir.
    üyeliğinin durdurulduğuna üzüldüm. güvenilir arkadaş...
    tanımadığın insanlar için nasıl güvenilir diyebiliyorsun. 3 tane şikayet konusu açılmış. herkese methodu 1000tlye vermiş. bana 1000 tl dediğinde ben almadım 600e indi. 400-500e alırdım muhtemelen ama almadım. sen kaç liraya aldın methodu güvenilir arkadaştan merak ettim.
  • 08-06-2025, 20:23:54
    #25
    hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tanımadığın insanlar için nasıl güvenilir diyebiliyorsun. 3 tane şikayet konusu açılmış. herkese methodu 1000tlye vermiş. bana 1000 tl dediğinde ben almadım 600e indi. 400-500e alırdım muhtemelen ama almadım. sen kaç liraya aldın methodu güvenilir arkadaştan merak ettim.
    ben kendim 4 sene kadar önce, ve 2 hafta önce ticaret yapmışım, ve sorun yaşamadığım için onu baz alarak güvenilir dedim.
    senin mantığa göre kimse kimseye güvenilir diyemez.
    alışveriş yaparken de pazarlık yaparsın, satıcı bana pazarlık yaparken indirim yapmaz, sana yapar, bu insiyatiftir. tipini beğenmez indirim yapmaz veya paraya ihtiyacı vardır indirim yapabilir vs bunlar doğal şeyler.
    r10'dan çıkıp insan içine karışın bi 5 dakika. hayatı da ben size öğretemem!
    kimseye referans veya kefil olmadım kısaca, sadece kendi ticaretimi anlattım.
  • 09-06-2025, 01:27:50
    #26
    Enes42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kendim 4 sene kadar önce, ve 2 hafta önce ticaret yapmışım, ve sorun yaşamadığım için onu baz alarak güvenilir dedim.
    senin mantığa göre kimse kimseye güvenilir diyemez.
    alışveriş yaparken de pazarlık yaparsın, satıcı bana pazarlık yaparken indirim yapmaz, sana yapar, bu insiyatiftir. tipini beğenmez indirim yapmaz veya paraya ihtiyacı vardır indirim yapabilir vs bunlar doğal şeyler.
    r10'dan çıkıp insan içine karışın bi 5 dakika. hayatı da ben size öğretemem!
    kimseye referans veya kefil olmadım kısaca, sadece kendi ticaretimi anlattım.
    Her şeyden önce önceki üyeliğinden 3 adet negatif ticaret puanı var, bana en başından dinamik ip adresi gerektiğini belirtseydi durum buralara gelmeyecekti cevaplarında laf cambazlığı yapmakta ama bir dediği bir dediğini tutmuyor 3 kere şikayet konusu açabilirsin demesine rağmen açtığım konudan sonra özelden bayram önü yaptığımın ayıp olduğunu vs. belirtti kendi yaptığı ayıp değil ben ortada 1000₺ harcamış şekilde mağdur kaldım iade kararı çıksa bile uygulamayacağını belirtti ayrıca ucuz internet kullandığımı söyleyerek küçük görmektedir karşısındaki şuan gigafiber altyapısında 1000/1000 kullanıyorum Türkiye standartlarında benim altımdaki internetler ucuzdur. Dilerseniz üyeliğinin durdurulmasına üzüldüğünüz kişi için mağdur edildiğim miktarı ödeyebilirsiniz.
  • 09-06-2025, 12:24:07
    #27
    iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şeyden önce önceki üyeliğinden 3 adet negatif ticaret puanı var, bana en başından dinamik ip adresi gerektiğini belirtseydi durum buralara gelmeyecekti cevaplarında laf cambazlığı yapmakta ama bir dediği bir dediğini tutmuyor 3 kere şikayet konusu açabilirsin demesine rağmen açtığım konudan sonra özelden bayram önü yaptığımın ayıp olduğunu vs. belirtti kendi yaptığı ayıp değil ben ortada 1000₺ harcamış şekilde mağdur kaldım iade kararı çıksa bile uygulamayacağını belirtti ayrıca ucuz internet kullandığımı söyleyerek küçük görmektedir karşısındaki şuan gigafiber altyapısında 1000/1000 kullanıyorum Türkiye standartlarında benim altımdaki internetler ucuzdur. Dilerseniz üyeliğinin durdurulmasına üzüldüğünüz kişi için mağdur edildiğim miktarı ödeyebilirsiniz.
    aranızdaki konuya uzağım açıkçası, ama gmail işinde yeni olmayan herkes bilir, seri şekilde gmail açılıyorsa, en kötü ihtimalle her 2 mailde bir ip adresi değiştirmek şart.
    bunu sormak bile mantıklı değil, sormayı geçtim, dinamik ip gerekmez diye cevap vermek daha saçma olmuş.