gurgur7 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne gerek var ya böyle şeylere. bu forumda her gün başka bir şeye denk geliyorum. vallahi herkese sabır versin. iki aylık üyeyim neredeyse sizin 6 yıllık üyeliğinizle yaptığınız ticaretten fazla ticaretim olacak. o yüzden iki profile bakınca benim daha aktif ya da daha doğrusu yakın tarihli ticaretlerim var. gerek yok böyle söylemlere. bana özelden yazsanız ben size zaten gerekli bilgiler veririm ya da sormak istediğiniz şeyleri cevaplarım. bu tarz şeylerin yeri konu altı değil. yaptığınızın da doğru olduğunu düşünmüyorum. ayrıca 6 yıllık üyeyseniz burada kötü bir hizmet sattığında konuda paragraflarca yorum olacağını bilirsiniz. aksine pozitif yorumlar var sadece.yöntemle ilgili sorunuz varsa pm üzerinden ya da konudaki telegramdan yazabilirsiniz.