hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tanımadığın insanlar için nasıl güvenilir diyebiliyorsun. 3 tane şikayet konusu açılmış. herkese methodu 1000tlye vermiş. bana 1000 tl dediğinde ben almadım 600e indi. 400-500e alırdım muhtemelen ama almadım. sen kaç liraya aldın methodu güvenilir arkadaştan merak ettim.
ben kendim 4 sene kadar önce, ve 2 hafta önce ticaret yapmışım, ve sorun yaşamadığım için onu baz alarak güvenilir dedim.
senin mantığa göre kimse kimseye güvenilir diyemez.
alışveriş yaparken de pazarlık yaparsın, satıcı bana pazarlık yaparken indirim yapmaz, sana yapar, bu insiyatiftir. tipini beğenmez indirim yapmaz veya paraya ihtiyacı vardır indirim yapabilir vs bunlar doğal şeyler.
r10'dan çıkıp insan içine karışın bi 5 dakika. hayatı da ben size öğretemem!
kimseye referans veya kefil olmadım kısaca, sadece kendi ticaretimi anlattım.