iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her şeyden önce önceki üyeliğinden 3 adet negatif ticaret puanı var, bana en başından dinamik ip adresi gerektiğini belirtseydi durum buralara gelmeyecekti cevaplarında laf cambazlığı yapmakta ama bir dediği bir dediğini tutmuyor 3 kere şikayet konusu açabilirsin demesine rağmen açtığım konudan sonra özelden bayram önü yaptığımın ayıp olduğunu vs. belirtti kendi yaptığı ayıp değil ben ortada 1000₺ harcamış şekilde mağdur kaldım iade kararı çıksa bile uygulamayacağını belirtti ayrıca ucuz internet kullandığımı söyleyerek küçük görmektedir karşısındaki şuan gigafiber altyapısında 1000/1000 kullanıyorum Türkiye standartlarında benim altımdaki internetler ucuzdur. Dilerseniz üyeliğinin durdurulmasına üzüldüğünüz kişi için mağdur edildiğim miktarı ödeyebilirsiniz.
aranızdaki konuya uzağım açıkçası, ama gmail işinde yeni olmayan herkes bilir, seri şekilde gmail açılıyorsa, en kötü ihtimalle her 2 mailde bir ip adresi değiştirmek şart.
bunu sormak bile mantıklı değil, sormayı geçtim, dinamik ip gerekmez diye cevap vermek daha saçma olmuş.