mousolos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onun 2 ay, senin 7 aylık üyeliğin var. Nasıl 4 yıl önce aranızda gmail ticareti geçiyor, anlamak zor. Arkadaş multi üyelikten banlandı. Multi üyeliklerden biriyle mi ticaret yaptınız.
hangi sebepten banlandığını bilmiyorum, profilini inceledim ve öyle bir bilgiye de rastlayamadım açıkçası.
onun kaç aylık üye olup olmaması beni aşar. Ben 7 aydır buradayım, ama gmail piyasasında yaklaşık 2020den beri varım. Eskiden ağırlıklı olarak telegramdan veya farklı internet sitelerinden satış sağlıyordum. Sonralarda skype üzerinden satıyordum… satış yapılabilecek tek yer r10 değil hocam. İyi akşamlar🙏