• 19-10-2025, 17:56:28
    #10
    cinlerinalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle yalancı insanlar varken r10nda insanin is yapasi gelmiyor 5 senedir üyeyım 70 tl icin adamin yaptığına dediklerine bak
    Birader sözlerine dikkat et istersen. Ben yapılan işlemin sonucunu bildirdim. Olumlu veya olumsuz Yorum yapma hakkımız mevcut. Benim sana karşı şöyle böyle gibi sözlerim olmuş mu. Yapılan işlemin sonucunu bildirdim.
  • 19-10-2025, 17:58:53
    #11
    cinlerinalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle yalancı insanlar varken r10nda insanin is yapasi gelmiyor 5 senedir üyeyım 70 tl icin adamin yaptığına dediklerine bak
    70tl için kimin ne yapacağını Allah bilir. Sözlerinize dikkat edin. İşlem yapan siz olduÄŸun için sorumluluk tabi ki sizde olacak. Ticaret yapmasını biraz daha öğrenmeniz gerekiyor. Olumlu ticaret kadar olumsuz ticaretler de illaki olacaktır. Yoruma açık olun tavsiyem 🙂
  • 19-10-2025, 18:04:29
    #12
    Sistemsel bir hata olabilir.Bende bir arkadasıma kahve kodu vermiştim 2 adet geçersiz demişti.
  • 19-10-2025, 18:29:29
    #13
    cinlerinalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle yalancı insanlar varken r10nda insanin is yapasi gelmiyor 5 senedir üyeyım 70 tl icin adamin yaptığına dediklerine bak
    kodlar size gelmeden ekran kaydı almaya başlayın bu gibi durumlarla karşılaşmamak için,
  • 19-10-2025, 18:47:21
    #14
    harunulk40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    70tl için kimin ne yapacağını Allah bilir. Sözlerinize dikkat edin. İşlem yapan siz olduÄŸun için sorumluluk tabi ki sizde olacak. Ticaret yapmasını biraz daha öğrenmeniz gerekiyor. Olumlu ticaret kadar olumsuz ticaretler de illaki olacaktır. Yoruma açık olun tavsiyem 🙂
    ben 5 senedir r10na üyeyim bir sürü insanla çalıştım ticaret yapmayı çok iyi biliyorum size kötü yorum yapmayın dedim benim dolandirici ve yalanci biri oldugumu ima ediyorsunuz kullanilmis kod attiniz hakli olduğuma rağmen boyle seyler diyemezsiniz kimseye bunu yapamazsiniz buna hakkiniz yok
  • 19-10-2025, 18:52:43
    #15
    cinlerinalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 5 senedir r10na üyeyim bir sürü insanla çalıştım ticaret yapmayı çok iyi biliyorum size kötü yorum yapmayın dedim benim dolandirici ve yalanci biri oldugumu ima ediyorsunuz kullanilmis kod attiniz hakli olduğuma rağmen boyle seyler diyemezsiniz kimseye bunu yapamazsiniz buna hakkiniz yok
    Kimseye birşey dediğim yok zaten. Kendi kendinizi o söylediğiniz sıfata koyuyorsunuz.
    İşlemimiz olumsuz olduğu için ona göre yorum yaptım. Kimseye şöyle böyle demedim. Zaten yorumum da yukarda mevcut.
  • 19-10-2025, 18:55:32
    #16
    harunulk40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimseye birşey dediğim yok zaten. Kendi kendinizi o söylediğiniz sıfata koyuyorsunuz.
    İşlemimiz olumsuz olduğu için ona göre yorum yaptım. Kimseye şöyle böyle demedim. Zaten yorumum da yukarda mevcut.
    yaptığınız yorum doğru değil biz iş yapmadık ve sonunda size bir yanlışım olmadı eğer ticaret yapsaydık sonunda sizi kandırıp dolandırsaydım bu yorumu yapmak hakkınız tabi ama öyle bir durum yok siz bana kullandığınız kodları ilettinız asıl benim size kötü yorum yapmam gerekirdi
  • 19-10-2025, 19:02:01
    #17
    cinlerinalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaptığınız yorum doğru değil biz iş yapmadık ve sonunda size bir yanlışım olmadı eğer ticaret yapsaydık sonunda sizi kandırıp dolandırsaydım bu yorumu yapmak hakkınız tabi ama öyle bir durum yok siz bana kullandığınız kodları ilettinız asıl benim size kötü yorum yapmam gerekirdi
    İşin içerisinde ücret(para) olduÄŸu için yaptığımız iÅŸ ticarettir. Kodu teslim alırken o halde ekran kaydına baÅŸlayın ki yaptğınız iÅŸlem açık ve ÅŸeffaf olsun madem bana ticaret öğreteceksiniz bunu bilmeniz gerekir. Kodu doÄŸrulayıp yok hocam bu kod geçersiz derseniz, o iÅŸin sonucu her yere gider bilginiz olsun. Yeni deÄŸilim yeni de ticaret yapmıyorum 🙂
  • 19-10-2025, 19:07:05
    #18
    Ben ne yaptımda siz benim karşıma çıktınız tamam siz kazandınız özür dilerim kaba konuştuğum için hatalı suçlu benim biraz sinirlendim kusura bakmayın ne derseniz haklısınız 30tl kar için kendimi bu duruma düşüren kişi benim aptal kafam ne işin var ki 30 tl için ilan veriyorsun