cinlerinalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle yalancı insanlar varken r10nda insanin is yapasi gelmiyor 5 senedir üyeyım 70 tl icin adamin yaptığına dediklerine bak
kodlar size gelmeden ekran kaydı almaya başlayın bu gibi durumlarla karşılaşmamak için,