cinlerinalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaptığınız yorum doğru değil biz iş yapmadık ve sonunda size bir yanlışım olmadı eğer ticaret yapsaydık sonunda sizi kandırıp dolandırsaydım bu yorumu yapmak hakkınız tabi ama öyle bir durum yok siz bana kullandığınız kodları ilettinız asıl benim size kötü yorum yapmam gerekirdi
İşin içerisinde ücret(para) olduğu için yaptığımız iş ticarettir. Kodu teslim alırken o halde ekran kaydına başlayın ki yaptğınız işlem açık ve şeffaf olsun madem bana ticaret öğreteceksiniz bunu bilmeniz gerekir. Kodu doğrulayıp yok hocam bu kod geçersiz derseniz, o işin sonucu her yere gider bilginiz olsun. Yeni değilim yeni de ticaret yapmıyorum 🙂