cinlerinalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 5 senedir r10na üyeyim bir sürü insanla çalıştım ticaret yapmayı çok iyi biliyorum size kötü yorum yapmayın dedim benim dolandirici ve yalanci biri oldugumu ima ediyorsunuz kullanilmis kod attiniz hakli olduğuma rağmen boyle seyler diyemezsiniz kimseye bunu yapamazsiniz buna hakkiniz yok
Kimseye birşey dediğim yok zaten. Kendi kendinizi o söylediğiniz sıfata koyuyorsunuz.
İşlemimiz olumsuz olduğu için ona göre yorum yaptım. Kimseye şöyle böyle demedim. Zaten yorumum da yukarda mevcut.