Kimseye birşey dediğim yok zaten. Kendi kendinizi o söylediğiniz sıfata koyuyorsunuz.
İşlemimiz olumsuz olduğu için ona göre yorum yaptım. Kimseye şöyle böyle demedim. Zaten yorumum da yukarda mevcut.
yaptığınız yorum doğru değil biz iş yapmadık ve sonunda size bir yanlışım olmadı eğer ticaret yapsaydık sonunda sizi kandırıp dolandırsaydım bu yorumu yapmak hakkınız tabi ama öyle bir durum yok siz bana kullandığınız kodları ilettinız asıl benim size kötü yorum yapmam gerekirdi