70tl için kimin ne yapacağını Allah bilir. Sözlerinize dikkat edin. İşlem yapan siz olduğun için sorumluluk tabi ki sizde olacak. Ticaret yapmasını biraz daha öğrenmeniz gerekiyor. Olumlu ticaret kadar olumsuz ticaretler de illaki olacaktır. Yoruma açık olun tavsiyem 🙂
ben 5 senedir r10na üyeyim bir sürü insanla çalıştım ticaret yapmayı çok iyi biliyorum size kötü yorum yapmayın dedim benim dolandirici ve yalanci biri oldugumu ima ediyorsunuz kullanilmis kod attiniz hakli olduğuma rağmen boyle seyler diyemezsiniz kimseye bunu yapamazsiniz buna hakkiniz yok