Böyle yalancı insanlar varken r10nda insanin is yapasi gelmiyor 5 senedir üyeyım 70 tl icin adamin yaptığına dediklerine bak
70tl için kimin ne yapacağını Allah bilir. Sözlerinize dikkat edin. İşlem yapan siz olduğun için sorumluluk tabi ki sizde olacak. Ticaret yapmasını biraz daha öğrenmeniz gerekiyor. Olumlu ticaret kadar olumsuz ticaretler de illaki olacaktır. Yoruma açık olun tavsiyem 🙂