• 06-03-2015, 20:31:28
    #10
    008
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Git ordan al o zaman dostum. Bende 4 tane vardı. 60'dan sattım.



    Hay hay istediğin kadar temin edeyim.



    Kullanılabiliyor.



    Ol yardımdı bana 75TL'lik kuponu 30TL'dan şuan için 4 tane ayarlar mısın dostum. Cevabını bekliyorum.
    zaten ordan aldım burdan kazıklanmaya niyetim yoktu ama neredeyse 10 yıllık üyeliğim olan bu forumdan faydalanmayı daha çok isterdim ama ne mümkün.
  • 06-03-2015, 20:36:30
    #11
    008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten ordan aldım burdan kazıklanmaya niyetim yoktu ama neredeyse 10 yıllık üyeliğim olan bu forumdan faydalanmayı daha çok isterdim ama ne mümkün.

    Dostum ben kupon ticareti yapmıyorum. Yaptığım alışverişlerden 2 tane geldi. Kullanmayacağım için 15 lira ucuza verdim. 15 lira kar etti alan adam. Çoğu zaman bulunmuyor bu kuponlar. 15 lirada az bir rakam değil. İsteyen alır isteyen almaz. Kimseye zorla satmadım. Forumdan çok faydalanmak istiyorsunda bu kadar sene bende üyeyim. Senin ne faydanı gördüm, ne makaleni.

    Lütfen herkes işine baksın. Elimde kupon filanda yok. Olsada satmam zaten artık. Konu kilitlenebilir.


    Sent from my iPhone using Tapatalk