008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten ordan aldım burdan kazıklanmaya niyetim yoktu ama neredeyse 10 yıllık üyeliğim olan bu forumdan faydalanmayı daha çok isterdim ama ne mümkün.

Dostum ben kupon ticareti yapmıyorum. Yaptığım alışverişlerden 2 tane geldi. Kullanmayacağım için 15 lira ucuza verdim. 15 lira kar etti alan adam. Çoğu zaman bulunmuyor bu kuponlar. 15 lirada az bir rakam değil. İsteyen alır isteyen almaz. Kimseye zorla satmadım. Forumdan çok faydalanmak istiyorsunda bu kadar sene bende üyeyim. Senin ne faydanı gördüm, ne makaleni.

Lütfen herkes işine baksın. Elimde kupon filanda yok. Olsada satmam zaten artık. Konu kilitlenebilir.


Sent from my iPhone using Tapatalk