kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Git ordan al o zaman dostum. Bende 4 tane vardı. 60'dan sattım.



Hay hay istediğin kadar temin edeyim.



Kullanılabiliyor.



Ol yardımdı bana 75TL'lik kuponu 30TL'dan şuan için 4 tane ayarlar mısın dostum. Cevabını bekliyorum.
zaten ordan aldım burdan kazıklanmaya niyetim yoktu ama neredeyse 10 yıllık üyeliğim olan bu forumdan faydalanmayı daha çok isterdim ama ne mümkün.